Меню

Гарантія

ГарантіяГарантійні положення

Гарантійний термін на товари в нашому магазині становить від 14 днів до 10 років. Точний термін гарантії вказаний в картці кожного товару.
Ремонт та сервісне обслуговування проводиться в офіційних або сертифікованих сервісних центрах.

Товар приймається на гарантійне обслуговування за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою/підписом продавця та розрахункового документа. Транспортування несправного виробу в сервісний центр відбувається коштом Покупця.

Гарантійний талон необхідно зберігати впродовж усього терміну дії гарантії. При отриманні товару обов'язково перевірте відсутність дефектів, працездатність і комплектність.

Гарантія не діє в таких випадкахГарантія не діє в таких випадках
  • самовільна зміна в програмному забезпеченні;
  • неможливість ідентифікації серійного номера;
  • пошкоджені пломби на виробі;
  • пошкодження, викликані необережним або недбалим поводженням з виробом;
  • використання виробу в ситуаціях не передбачених інструкцією з експлуатації;
  • несанкціоноване розкриття, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій чи компонентів товару, змінені конструкція або схеми товару;
  • підключення з порушенням регламентованих вказівок інструкції з монтажу.
Негарантійні випадкиНегарантійні випадки
  • природний знос, закінчився передбачений термін експлуатації;
  • поломка, яка сталася внаслідок некоректного підключення до електромережі, а також через аварійні стрибки напруги в електромережі;
  • випадкові пошкодження або пошкодження, які виникають від необережного використання (дія екстремальних температур, запиленість, вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • порушення цілісності корпусу, які відбулися внаслідок впливу стихійних лих, природних явищ тощо;
  • порушення правил експлуатації товару і використання не за прямим призначенням;
  • поломка при взаємодії з неякісними виробами інших виробників (можливо несумісних з даним виробом), бракованих виробів.

Повернення або обмін товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту оформлення покупки товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути.

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві протягом 7 днів з моменту повернення товару.

Повернення або обмін товаруПерелік умов обміну та повернення
  • товар не був у використанні, відсутні сліди експлуатації та установки,
  • не проводилося змін в програмному забезпеченні,
  • товар повинен бути тільки в оригінальній упаковці, збережена первісна комплектація,
  • збережене заводське маркування,
  • поверненню та обміну не підлягають відрізні товари та вироби, що належать до переліку товарів неналежної якості, згідно з рішенням Кабінету Міністрів України (постанова віл 19 березня 1994 року №172),
  • беруші та турнікети поверненню та обміну не підлягають згідно з санітарно-гігієнічними вимогами, що визначається Законом України (постанова КМУ від 19 березня 1994 року №172).

Для того, щоб обміняти або повернути товар необхідно:

  • товар у повній комплектації,
  • документ, що підтверджує покупку,
  • гарантійний талон (за наявності),
  • платіжна картка (за умови розрахунку за покупку карткою / для повернення коштів),
  • документ, що посвідчує особу: паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення.

Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта»

Обмін товарівЗв'яжіться з менеджером

Всі деталі щодо обміну і повернення попередньо погоджуйте із менеджером.